torsdag den 14. juni 2012

Mine elskede

Her lige lidt billeder fra Lauras fødselsdag, som blev holdt med cirkus tema, synes det er lidt hyggeligt med et tema, vi lavede en manege midt på stuegulvet af et fastklistetede reb, her sad pigerne i rundkreds da der skulle pakkes gaver ud, det blev gjort efter den som tryllestaven peger på, god ide til at alle ser hvad fødselslaren få. Manegen blev også flittigt brugt til opvisning med hullahopring. Alt i alt en rigtig god dag, som sluttede af med flødebollekast efter klovnen, hvilket de synes var helt fantastisk og så selvfølgelig kagespisning.
Der sneg sig vist også lige et billede med af dem som jeg elsker allermest min dejlige familie, mangler selvfølgelig Oscar, men han gider ikke fotograferes. Lige for tiden er jeg bare lidt for fraværende i denne familie, ved bare ikke hvordan jeg skal gøre det anderledes, men så er det guld vær at have sådan en som Martin, elsker ham bare mere for hver dag <3

Ingen kommentarer: